Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna Wszystko o 104WDH-ek Warta
Tutaj mozemy dyskutowaŠ na temat naszej druzyny
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ah Julii ten twoj sernik to jest na zimno czy pieczony'

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Na│ogowiec



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:18, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ah Julii ten twoj sernik to jest na zimno czy pieczony'

Starali┼Ťmy si─Ö z m─Ö┼╝em 6 miesi─Öcy...
[link widoczny dla zalogowanych]
jupi jak moj maz wroci przed swietami z krakowa i zobaczy jaka ma zone-laseczke to sie obali-ojjjj jak ja bym chciala...a swoja droga jedyne na co mam ochote to moje owocowe musli -ciekawe czy mozna...ale nie kusze losu...ale jak by mozna bylo to ja bardzo chetnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mysle, ze du┼╝o zalezy od tego z jakiej rodziny pochodzi wybranek.Moj pochodzi z bardzo wyksztalconej kairskiej rodziny, siostry chodz─ů po europejsku, bawi─ů sie w disco, sa wolne. [link widoczny dla zalogowanych] By┼éam w Wawie w klinice chirurgicznej ale powiedzieli mi, ┼╝e nic nie mog─ů zrobi─ç na tak rozleg┼ée blizny.
i nic! mogl kupic tani i ladny a nie taki syf Blizna ma ok1,5 cm.szerokosci i 2 cm.dlugosci. Ogrodmy nieruchomy worek z odpadami wypiera z własciwego miejsca organy wewnetrzne , uciska przepone-głowny miesiec oddechowy, wylacza ja z procesu odddychania znacznie zmniejszajac objetosc pluc. mogę prosić o adres salonu q10 (numer tel. [link widoczny dla zalogowanych]
no nie dwie oczywi┼Ťcie. Te┼╝ kiedy┼Ť ju┼╝ sporo na niej schud┼éam, wiec powracam do ┼║r├│de┼é. du┼╗o usmiech├│w i rado┼Ťci z okazji DNIA DZIECKA PO PEWNYM CZASIE REGULARNEGO STOSOWANIA ZAUWA┼╗YCIE EFEKTY ... tyle, ┼╝e facet ma gitar─Ö, ale Candy to blondynka, wi─Öc mo┼╝e o to Ci chodzi? Cze┼Ť─ç mamusie!!! zabieg by┼é bardzo nie przyjemny bleh;-/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rajstopy w sprayu s─ů OK, ale okazjonalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie zwraca┼éam na to uwagi kr─Öpowa┼éam sie ale .. Je┼Ťli macie w kablowce zone to polecam :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to metoda trwala na okolo 4 miesiace ! [link widoczny dla zalogowanych] Jeste┼Ť zadowolona z ┼╝ycia tam?
I sa to wnioski nie wyciagniete z lektury, ale z zycia i bezposredniego kontaktu z nimi. Ale najlepsze byly jej teksty typu: przecież nikt nie jest idealny.. woda Mam włosy koloru ciemny blond ale jakies 2 lata temu zafarbowalam je na sredni braz palette i ku mojemu przerazeniu wyszły czarne... [link widoczny dla zalogowanych]
Mandaryna pojecha┼éa z janiakiem a nie Rysiem do USA nie wiem jak Ci dziekowa─ç . Witam, Jeszcze si─Ö nie przyzwyczai┼éam do nowej sylwetki, ca┼éy czas wydaje mi si─Ö, ┼╝e ┼║le wygl─ůdam w obcis┼éych ciuchach. W┼éa┼Ťnie szukam w necie, jakie s─ů zalecenia po operacji tarczycy. Popraw─Ö zaobserwujecie po serii lewatyw oczyszczaj─ůcych jelito grube(mo┼╝na wg Tombaka, lub urynowe, przepisy w necie), oraz po oczyszczaniu kilkukrotnym w─ůtroby sposobem Huldy Clark. Czy ich produkty s─ů dobrej jako┼Ťci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gdyby nie ta firma to tez pewnie jeszcze bym szukala ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos mi moze powiedziec, czy na wesele mozna jeszcze isc w gorsecie i dlugiej spodnicy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Anny Zajdel (w Warszawie, ul. [link widoczny dla zalogowanych] Chcialabym sie dowiedziec od was jak wyglada sytuacja w Kanadzie.
Zwr├│─ç uwag─Ö na zawarto┼Ť─ç w─Öglowodan├│w, Tez wieksze niz w sklepach ? Mo┼╝e spr├│buje kupi─ç jeszcze ten owocowy. a zamiast kremu do r─ůk u┼╝ywam oliwki w ┼╝elu, bo si─Ö nie zmywa tak ┼éatwo czyst─ů wod─ů. Teraz zamierzam farbowa─ç w┼éosy Castingiem na 24 mycie, by ich tak nie niszczy─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
materia┼éy naprawd─Ö fajne - a┼╝ mi┼éo si─Ö czyta Je┼Ťli nie nie by┼éo pytan. ja chodze od dwoch lat do tego samego fryzjera...zawsze fryzjerki mi doradza i ceny nie sa z kosmosu....bo np za farbowanie place 70 zl a za baleja┼╝ 90zl salon malutki przyjemny i warty waszej uwagi naprawde bardzo polecam...ten salon konkretnej nazwy nie ma ale znajduje sie na ulicy Sowi┼äskiego 15 w katowicach..gdyby chcial ktos numer to pisac.. Ca┼éy czad biore leki, tylko raz mialam odstawione i odrazu moje TSH spad┼éo do 0,004. Witam. i schud┼éa 32 kg w p├│┼é roku . Teatralny makija┼╝ nigdy nie jest dobry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie bede cukru, slodyczy ani gazowanego pic.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, jak wy, ale ja jestem codzienne zasypywana mas─ů spamu, kt├│ry natychmiast l─ůduje w koszu. Dzi┼Ť trafi┼éam na informacje, ┼╝e NFZ refunduje niekt├│re operacje plastyczne, g┼é├│wnie w┼éa┼Ťnie po oparzeniach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dolegliwo┼Ťci mog─ů nieco z┼éagodzi─ç zio┼éowe nasiad├│wki np.

a co chcesz od wodeckiego? [link widoczny dla zalogowanych] czy to musza dwie osoby zalatwiac--maz i zona??
W pi─ůtek wys┼éa┼éam list do S─ůdu Biskupiego. a jesli chodzi o te paznokcie podchodz─ůce powietrzem to w ┼╝elach ktore uzywam jeszcze mi si─Ö to nie zdarzy┼éo. ehh kto$ tu piSa┼é ze StarSzY sIe nIe cHce zgOdzI─ç na kOlczYk...u mnIe tO starSza nIe pOzwala┼éa ehh I nadal jej sIE nIe pOdOba mam jjuSh a raczej dOpiero jakie$ 3-msc i mOjemu starSzemu sIe bardzooo ppOdoba ehh :* Chyba nie o kalorie chodzi teraz zrobie znow 4 dni, ale ogranicze sie do tego co napisano na stronie o glodowce, chleb razowy, warzywa itp.. To lekarz musi zadecydowac czy sie kfalifikujesz do tej metody ilizarowa.Izkak22 ja znam os.ktora miala wydluzana noge o 6cm. [link widoczny dla zalogowanych]
Jezdza do Turcji szkaradne Polki Przezyc milosna przygode z ksiazki. ja nie jestem z wroc┼éawia ale sp─Ödzi┼éam tu 7 lat, mimo to cz─Östo tu bywam, a dzi┼Ť przypadkowo natkn─Ö┼éam si─Ö na t─ů stronk─Ö. bo ju┼╝ jest lepiej No w┼éasnie, a czy taki zabieg jest szkosdliwy tzn. palant. Oliwka i masujesz...... czuje ze powinnam cos zjesc ale niestety nie dam rady nie istniej zadna potrawa ktora mnie w tej chwili skusi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Na│ogowiec



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 11:19, 08 Kwi 2014    Temat postu: Badaniem potwierdzaj─ůcym diagnoz─Ö wst─Öpna jest badanie EM

Jedno zako┼äczenie miesi─ůca ju┼╝ w tej firmie prze┼╝y┼éam, to wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
efekt naprawde jest super! Ulla, fajna z Ciebie dziewczynka- z tego, co czytam, pachniesz mi ┼Ťwie┼╝o┼Ťci─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem sta┼é─ů klientka Pani Ani Bigos od lat....polecam! [link widoczny dla zalogowanych] Najgorsze jest to czekanie
I jesli tak to jak d┼éugo trzyma─ç w lampie ┼╝eby by┼éo dobrze. Mialalam okazje wykorzystac obu . Obawiam si─Ö, ┼╝e nie starczy mi si┼é i czasu jak ─çwiczenia zaczn─ů si─Ö wyd┼éu┼╝a─ç, bo robi─Ö je wieczorem jak po┼éo┼╝─Ö ju┼╝ dzieci spa─ç i mam chwile spokoju. gdy robicie sk┼éon do nogi starajcie si─Ö ci─ůgn─ů─ç brzuchem (tu┼éowiem) a nie g┼éow─ů. B┼éagam!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
mam stracha. jesli tak, to zwracam sie do Was z pytaniem gdzie i jak wyszla wszelki inne doswiadczenia od posiadaczek trwa┼éych tez mile widziane pozdrawiam ale kto to byl ten drugi??? ;**** w sumie zgadzam si─Ö z ag─ů , jest ci─ů┼╝ko ale dasz rad─Ö Pracuje w budzetowce i wlasciwie z trudem dalabym rade skonczyc podyplomowe z dojazdami do Rzeszowa (tam mi najblizej)a Wy piszecie o praktykach wartych od 4 do 10 tys. IRA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba jest ju┼╝ taki temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To skad ja mam wiedziec, ┼╝e moge juz skonczyc brac tabletki, ze wszystko jest w porzadku i ze moge sie kochac z facetem?
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak w ogole dziewczyny, uwierzcie, ze praca dla Was jest, tylko trzeba trafic w odpowiednim czasie i miejscu na kogos, kto akurat Was szuka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Daj zna─ç jak si─Ö uda

Nie chc─Ö rezygnowa─ç z d├│br lata. [link widoczny dla zalogowanych] a potem ?
Wczesniej pracowa┼éa w Berendowicz&Kublin. chc─Ö si─Ö zapisa─ç do niego na czwartek nast─Öpny, to b─Ödzie m├│j pierwszy raz u niego Generalnie cierpliwo┼Ť─ç si─Ö moja ju┼╝ ko┼äczy, bo mia┼éo by─ç 4 miesi─ůce, a zaraz mija mi 6 Spodnie podarte, druty wychodz─ů przez dziurki, ale nie zamierzam inwestowa─ç w nowe, bo nastawiam si─Ö, ┼╝e za miesi─ůc sie po┼╝egnam z tym z┼éomem i bede mog┼éa ubrac normalne jeansy pozdrawiam Pom├│┼╝cie prosz─Ö, jak wywabi─ç plam─Ö ze smaru rowerowego z kurtki sympatexowej? [link widoczny dla zalogowanych]
Pami─Ötajmy, i┼╝ od┼╝ywiaj─ůc si─Ö 2 lub 3 razy dziennie nigdy nie b─Ödziemy w stanie pozby─ç si─Ö namiaru swej tuszy, nawet je┼╝eli ilo┼Ť─ç pokarmu b─Ödzie niewielka. z tym, ┼╝e wtedy by┼éo lato i wiele okazji ku temu, ┼╝eby intensywnie si─Ö rusza─ç Mi test wyszed┼é dopiero po 10 dniach od spodziewanej @, wcze┼Ťniej by┼éy negatywne, objawy mia┼éam dok┼éadnie jak na @. lecz ceny ;/ trosz─Ö wysokie... Hej [link widoczny dla zalogowanych] Wiecej my┼Ťlcie PRZED, zamiast szuka─ç koz┼éa ofiarnego PO !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie.........jestem m─ůdra po szkodzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale moj maz uwaza, ze tak maja wszyscy ludzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ciao ragazze [link widoczny dla zalogowanych] Ponoc pierwszy miesiac najtrudniejszy...
Anna Chetnie spotkam sie z ta osoba w 4 oczy i pokaze co mam teraz na ustach. ale czy to tak jest....sama nie wiem jak to sie za┼éatwia.A moze ktos zna jakies firmy ktore pomagaj─ů w za┼éatwieniu formalnosci.Bardzo prosze o info.Pozdrawiam Pisalam tu na tej stronie troszke wyzej w odpowiedzi dla Julity38 o bolu glowy. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] s&file=viewforum&f=29&sid=dba62231b7d547c8cd8f68d47f5e614f w sklepie medycznym i nazywa si─Ö KUBEK EISZMACHTA-tak si─Ö wymawia, nie wiem jak si─Ö pisze. Czesc!!!! Cze┼Ť─ç, rycz─Ö ze ┼Ťmiechu .Ale napisz─Ö nie o swojej ale mojej wspania┼éej cioci . Por├│wnywanie jej do tandetnej dody, to gruba przesada. jad─Ö w okolice Sztokholmu do niejakiego Huddinge. No racja - co mi zale┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaspokoja slodki zab a sa zdrowe i pyszne.
Koniec rozmowy
[link widoczny dla zalogowanych]

hmm...
[link widoczny dla zalogowanych]
ale co┼Ť jako┼Ť:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Roznica jest widoczna na niekorzysc terazniejszej Edyty. [link widoczny dla zalogowanych] ze spodniami ma mega klopot, co skore to mnie bardziej pogrubia
swoj─ů drog─ů wieczorkowski to fajny ch┼éopak, bardzo dobrze wypad┼é w programie. Popr├│buj─Ö tej proponowanej wy┼╝ej pozycji na pieska . Ja by┼éam na kursie w Europejskim Centrum kszta┼écenia STylist├│w we Wroc┼éawiu jak jeszcze zaczynali na fryzjerni obok tej siedziby gdzie teraz maj─ů. Na kafeterii nie bywam juz tak czesto wiec moge przegapic, ale na ten temat od czasu do czasu zajrze. No bo bym sobie teraz po roku zrobi┼éa dla od┼Ťwie┼╝enia bo mi si─Ö kr─Öc─ů ale nie od samej g├│ry, [link widoczny dla zalogowanych]
a jej wypowiedzi na temat ta┼äca s─ů ┼╝enuj─ůce....pi─Öc minut mysli , robi miny az wreszcie palnie, piekna para, ma pan ko┼éo siebie anio┼éa. Aksamitna, jak dowiedzia┼éa┼Ť si─Ö ile wa┼╝y Twoje male┼ästwo? ... To nie jest tak prosta sprawa z tym schudni─Öciem. To by┼éam ja Margosiek hi Lekarz mi wypisa┼é Gravistat 250, ale niestety nie powiedzial ile mam przyjmowac, wiem ze mam rozpocz─ůc w pierwszym dniu okresu. pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam, ┼╝e moje do┼Ťwiadczenia z przed┼éu┼╝aniem w┼éos├│w s─ů bardzo du┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Na│ogowiec



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 15:25, 08 Kwi 2014    Temat postu: no wiec dzisiaj bylam u fryzjera i jestem zadowolona ze swoj

,przejrzyscie ulo┼╝one tematy.Ka┼╝dy temat opracowany z du┼╝o iloscia informacji i fotek.Tw├│j post nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hmmm. [link widoczny dla zalogowanych] Dot─ůd czyta┼éam tu niemal same smutne historie skutecznie zniech─Öcaj─ůce do powi─Ökszenia ust.
Pozdrawiam wszystkie kobietki i zycze powodzenia Pani zaproponowa┼éo mi marcowa promocj─Ö (chocia┼╝ chodz─Ö tam ju┼╝ regularnie i marcowa promocja zmieni┼éa si─Ö w kwietniow─ů) wracaj─ůc do tematu by┼éa to mikrodermabrazja, po kt├│rej wygl─ůdam coraz pi─Ökniej ale o to mi chodzi. ja by┼éam dzi┼Ť na nowogrodzkiej w m25, znalaz┼éam ich przez przypadek (grzeba┼éam gdzie┼Ť na fejsie i dokopa┼éam si─Ö do konkursu fit miejsc figury -www.facebook.com/mojanowafigura/app_251214408 351517 ) no i wysz┼éam bardzo zadowolona. KONIEC !!! Jedzenie nieregularne, raz du┼╝ych raz ma┼éych porcji sprawia, ┼╝e organizm nie wie - magazynowa─ç/ spala─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
TEZ RODZE WKROTCE. ja juz CZEKAM 7 miesiecy... aliseg --> nie mo┼╝na zakladac klamry na ropiejacy palec, kosmetolog (musi to byc dobry specjalista)troszeczke podetnie paznokie─ç i zabezpieczy bok przed wrastaniem powie ci dokladnie co robic jak tylko rana sie osuszy to za┼éo┼╝y ci klamre po┼╝niej juz z g├│rki, ja bylam u ┼Ťwietnego specjalisty babka po AM specjalista od zwyrodnien paznokci powodzonka! juz nie zniose tej samotnosc Dla mnie nie ma to ┼╝adnego sensu ...wiadomo po psychotropach kazdy bedzie spa┼é ...ale przecie┼╝ nie tedy droga. Ostatnio przegl─ůda┼éam galeri─Ö zdj─Ö─ç przed i po na stornie tego wroc┼éawskiego dr Kratochwila. tego nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

licznej .Tak ┼╝e nie licz─ůc personelu i uczennic r├│wnie┼╝ kole┼╝anki z sali ogl─ůda┼éy m├│j por├│d .
[link widoczny dla zalogowanych]
Patronem by┼é LOREAL wi─Öc pomy┼Ťla┼éem, ┼╝e warto i poszed┼éem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sklep-wojtus [link widoczny dla zalogowanych] Nie miałam wyboru .
a i ja sie przy┼éacze-piszcie gg 13205365 siadki pewnie takie szyde┼ékowane heh dla mnie to tez beznadzieja Bylam nawet u lekarzy dermatologow ale dla nich to tylko zawracanie glowy, jedynie pani kosmetolorzka polecila meximus 'a, duzo czytalam i sie zdecydowalam. Ja zmienilam ich rozszerzenie ale to nic nie dalo Ale nie powinna┼Ť si─Ö nadmiernie stresowa─ç operacj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej!! lata 80-90 Oj,tragicznie. ja robie sobie p┼éukank─Ö zio┼éow─ů i po umyciu p┼éukam w tym, maczam i tak ┼╝eby sk├│ra g┼éowy r├│wnie┼╝ skorzysta┼éa. 7. no u mnie w aldiku to zestaw tych herbatek kosztuje 26 z┼é i mam ich w nosie kupi┼éam innej firmy o wiele ta┼äsze a dzia┼éanie pewnie bedzie podobne bo to przeciez te same zio┼éa wsadzaja A i kolezanka - ktora podczas ciazy przytyla 28 kg (wczesniej wieczny chuderlak) tez sobie poradzila w ciagu roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

uznalam ze z wlochem o wloski nie wygram, wiec szukalam duzych raczej zagranicznych firm , miedzynarodowego srodowiska i to byl raczej dobry plan.
[link widoczny dla zalogowanych]
25.10.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam!!! [link widoczny dla zalogowanych] Aa mianowicie ów lekarz powiedzial ze mam mała nadzerke i lekki stan zapalny(?) czy cos takiego...
A do burak├│w dorzucam jeszcze jab┼éuszko lub dwa i mam smakowity soczek Zawsze jednak lepiej uwa┼╝a─ç na siebie do nastepnego dnia. Jakie macie do┼Ťwiadczenia? Moich w┼éos├│w nie mo┼╝na zakwalifikowa─ç do ┼╝adnej kategorii. TRR [link widoczny dla zalogowanych]
ja jestem za manicure hybrydowym - trzyma do 3 tygodni i paznokcie s─ů po nim bardzo b┼éyszcz─ůce, nie matowiej─ů jak po zwyk┼éych lakeirach. Jeste┼Ť zadowolona z ┼╝ycia tam? A d┼éugo ma otwarte bo ja do 16.30 pracuje niestety.. Maksymilian - 29 maja, 12 pa┼║dziernika, 27 listopada Bo z tego co slyszalam to na wyniki cytologii troche trzeba czekac, a ja nie chce sie z tym meczyc tak dlugo prosze o odpowiedz taa..ale wiesz..jak masz taki wypuk┼éy p─Öpek to nie radz─Ö ci robi─ç kolczyka bo to wygl─ůda ohydnie..przynajmniej wg mnie..:// napewno z takiej wagi wyjsciowej 160 kg ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

brak słów.
[link widoczny dla zalogowanych]
T─Ö zup─Ö mo┼╝na je┼Ť─ç kiedykolwiek b─Ödziesz g┼éodna, ona nie dodaje kalorii. Malo sie tu ruszam, wiec przybywa mi tu i owdzie A nuda sprzyja podjadaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

23. [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba go wyleczy─ç (Gynalginem) i zrobi─ç cytologi─Ö jeszcze raz.
Rano jak jad┼éam t─ů zupk─Ö to mysla┼éam ze juz si─Ö poddam bo wi─Öcej tego ┼Ťwi┼ästewka nie wcisne w siebie. spacjalny p┼éyn, kt├│ry zmywa kolor. Pozdrawiam mamamagdalena - gratulacje! mam ju┼╝ troch─Ö odrost├│w, a tak bardzo chc─Ö wr├│ci─ç do mojego rudego! [link widoczny dla zalogowanych]
Moge ja jesc codziennie w roznych wariantach Pojawiaja sie wieczorem i piecze mnie mnie twarz i uszy Dodam, ze tak samo mia┼éam na diecie cambridge, chociaz nie stosowalam ┼╝adnych tablet! My┼Ťl─Ö, ┼╝e podci─Öcie w┼éosk├│w te┼╝ by da┼éo jakie┼Ť rezultaty. a i jak sie ma ten aparat to trzeba w nim cwiczyc i po zdjeciu aparatu trzeba tez troszke cw. pozdrawiam ale iwonka jest swietna( nie wiem jak inne panie stamtad ale nie ryzykuje zmiany tej fryzjerki) Wtedy spinam je w kite i po sprawie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin