Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna Wszystko o 104WDH-ek Warta
Tutaj mozemy dyskutowaŠ na temat naszej druzyny
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

czy bierzesz meridi─Ö czy nie - to nie istotne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Na│ogowiec



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 10:46, 09 Kwi 2014    Temat postu: czy bierzesz meridi─Ö czy nie - to nie istotne

Przez ta chorobe bardzo zamknelam sie w sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]
co daje im wysadzanie si─Ö dajmy na to w autobusach ???
[link widoczny dla zalogowanych]
to k─ůtnik
[link widoczny dla zalogowanych]
Co!?!?!?!
Usuwam kamień nazębny a raczej osad od kilku lat.
masakra
[link widoczny dla zalogowanych]

rano kromka chleba + sałata , ogórek , pomidor , ser biały chudy ... [link widoczny dla zalogowanych] Ps ..
NIE! pracuja na czarno, sprztanie czy na budowie, mieszkaja po 4 w pokoju bez lazienki, jedza puszki przywieznione z pl- ale czy o to chodzi? Bo┼╝ena Ja gynalgin mia┼éam w normalnym listku, blaszce (jak zwi─ů tak zwi─ů) i wy┼éuskuje si─Ö j─ů normalnie jak ka┼╝d─ů inn─ů tabletk─Ö - bez problemu i wk┼éada t─ů szersz─ů stron─ů i gotowe. To jest nowy Bond. [link widoczny dla zalogowanych]
Po raz pierwszy zostalam ciocia! Wykonujesz? bo jestem w kropce. Mieszkam pod Warszaw─ů, a do fryzjera je┼╝d┼╝─Ö do Wroc┼éawia Mam do niego zaufanie, wiem, ┼╝e zawsze zrobi to co chc─Ö i doradzi co robi─ç, jak dba─ç, w jakiej fryzurze b─Ödzie mi najlepiej. Czy ┼é─ůtkowski jest chirurgiem kt├│ry bierze pod uwag─Ö oczekiwania pacjenta co do kszta┼étu nosa czy te┼╝ wychodzi z za┼éo┼╝enia ┼╝e wie co jest najlepsze? a wogole to mam dzis dola buuuu Generalnie unikaj napoi gazowanych, typu coca cola, oran┼╝ada, i in.
Mi jaki┼Ť czas temu zacz─Ö┼éy wypada─ç w┼éosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
poprawi to ukrwienie sk├│ry i jej koloryt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mieszkam we wloszech juz prawie trzy lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
A slyszalas o slepej kurze, ktorej trafi sie czasem ziarno? A TO BEZ RECEPTY TEZ MOZNA DOSTAC?
17:00) a trzeci─ů to r├│znie bywa Wczoraj wypi┼éam o 1:00 w nocy ale to by┼é przypadek bo usn─Ö┼éam zap[ominaj─ůc o jej wypiciu wiec musia┼éam wsta─ç i wypi─ç ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze jedno, w wielarskim sklepie jak jestem przezi─Öbiona te┼╝ pani mi daje jakie┼Ť chinskie kuleczki m├│wi─ůc rewelacja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jak ruszam, to mnie juz nie boli... [link widoczny dla zalogowanych] tel./fax sekr.
m├│j problem obecnie- to nocny tryb zycia i zywienia:/ Bardzo prosz─Ö o jak─ůkolwiek pomoc... zaora┼é mnie prawie na smier─ç, ┼╝le p┼éaci┼é, krzycza┼é i wyzywa┼é, grozi┼é.... To jest tylko interpretacja Gibsona, komercyjna zreszta. jako rekompensata przepisy dla atkinsowcow [link widoczny dla zalogowanych]
ale sa rozne przepisy na te zupe,dlatego jesli mozecie dziewczyny wklejcie swoje to od niego s─ů te objawy! Jest pod sta┼é─ů kontrol─ů lekarza, kt├│ry twierdzi (nie on jeden), ┼╝e poniewa┼╝ nie ma zminan i si─Ö nie powi─Ölszaj─ů i ich nie przybywa to nie trzeba operowa─ç, ale systematycznie kontrolowa─ç. Oczywi┼Ťcie odezw─Ö si─Ö ponownie a to faktycznie taki zabieg, kt├│ry powinien by─ç wykonywany je┼Ťli jest konieczny, zw┼éaszcza, gdy nogi r├│┼╝ni─ů si─Ö d┼éugo┼Ťci─ů Tamara-sorki, ale chyba jeste┼Ť ┼Ťlepa!!! jesli tak to pisac dzieki :*****
a ja w┼éa┼Ťnie wczoraj naby┼éam orbitrek marki olpran mam nadziej─Ö ze nie wyrzuci┼éam kasy w b┼éoto,nie kosztowa┼é zbyt du┼╝o, ale to zawsze wydatek, ma na szc─Öscie 24 m-c gwaranjc─Ö Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie uda┼éo mi sie przyj─ů─ç do tej pory 2L moze jutro osi─ůgne sukces.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pro┼Ťba do znawc├│w tematu lewatyw o wypowied┼║, gdy┼╝ od poniedzia┼éku rozpoczynam g┼éod├│wk─Ö oczyszczaj─ůc─ů, a czyste jelita to podstawa w tym etapie - czy sprawa , kt├│r─ů poruszy┼éa myycha jest naturaln─ů?

To by┼éa mi┼éo┼Ť─ç od pierwszego wejrzenia!
[link widoczny dla zalogowanych]
nosiłam gips na lewej ręce od palców po łokieć ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr pa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakie┼Ť porady?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Natomiast p. [link widoczny dla zalogowanych] ciekawe jak Operoana?
Pozdrawiam Ale ,ze jestem zawzieta, to zrobie wszystko ,zeby zostac fryzjerka,tylko na razie nie za bardzo wiem jak, a problem jest taki,ze niecierpliwa tez jestem, chcialabym jak najszybciej uzyskac wystarczajaco wiedze i umiejetnosci, bo marzy mi sie swoj wlasny salon fryzjerski. nikt nie wie to ja odpowiem bo jest ┼éadne i jak komu┼Ť si─Ö nie podoba to niech nie pisze ┼╝e mamy kt├│re nazwa┼éy c├│rk─Ö Nikola to od razu ┼╝e musz─ů zaspokaja─ç swoje kompleksy np. A jak bede miala duzo kasy, to napewno zdecyduje sie na powiekszenie ust. Wi─Öc dziewczyny, lepiej zap┼éaci─ç, a nie mie─ç przykrych do┼Ťwiadcze┼ä... [link widoczny dla zalogowanych]
A co do Pan powyzej to za zadne skarby ani nie pojde pod laser ani pod skalpel, wykluczone. Wi─Öc masz o niebo lepiej trzymajcie si─Ö znam publikacje tej pani dokotr na temat g┼éod├│wki, podoba mi sie pomys┼é okresu przygotowawczego, mysle ┼╝e jest bardziej skuteczny w oddzia┼éywaniu na ca┼ée cia┼éa ni┼╝ ca┼éa g┼éod├│wka, ale skoro na tym forum mo┼╝emy podzieli─ç si─Ö r├│┼╝nymi informacjami to polecam Ci ksi─ů┼╝ek droga do zdrwia Micha┼éa Tombaka, tam s─ů przedstawione r├│zne metody oczyszczania organizmu, i informacje jak wygl─ůda oczyszczanie poszczeg├│lnych organ├│w, np. Oj, lato si─Ö zacz─Ö┼éo, a nasze kobitki chore !! tak tak ale w gali w na zdj─Öciach jest podej┼╝anie ma┼éy. oj tam od razu wzdychaja na mszach a o szykowaniu to tez nijak sie w zimnie wyszykowac, a bo kosciol duzy to nawet nie koniecznie musza nas zobaczyc nasze \ofiary\, co innego latem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze jakby wrocił to znowu za kilka lat zrobi to sami , znowu powie ze sobie nie radził i tak sie stało .
Wybieraj─ůc kurs kieruj sie opini─ů kogo┼Ť kto ju┼╝ by┼é na takim kursie .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

We wrzesniu(od 5.09) mam wczasy ale teraz w weekend ktorys z rzedu chetnie bym sie tam wybrała.Z twoich relacji wiem ze jest tam cudownie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc! a kzdy kto nie, kazdy jeden, zwraca sie w strone naciagania, kombinowania i wyludzania- hahahahhah.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z kt├│rego fryzjera korzysta┼éa┼Ť i w jakim mie┼Ťcie (bo mam ten sam problem - czarne w┼éosy i ch─Ö─ç zmiany ) .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzis zaczelas? [link widoczny dla zalogowanych] Jak długo nie wolno więcej od tych kilku kg.
Z góry dzieki za pomoc. Aquamid liczy się na ml ile go potrzeba to taka bedzie cena. Dzięki za odpowiedź im więcej będę miała przykładów z życia tym lepiej. BYŁAM U FRYZJERA TYLKO PRZEŻADZIC WŁOSY I JEST SUPER... Mam 28latek i oczywiscie dziudziuch juz ze mnie zaden [link widoczny dla zalogowanych]
Juz czwartego dnia pozniej poznalam tam turka. Justa, czyżbys sie wybierała na kurs rzeczoznawcy w TO Profil w Gdańsku?? jak dostaniesz DSH 2 w hamburgu na uniwerku nie mozesz i tak i tak studiowac!!mozna tylko z DSH 1 !!!egzamin jest ciezki,ale mozliwy do zdania, ja sie sama uczylam,nie mialam wtedy nawet mittelstufe, a sie sama przygotowalam do niego. To nie jest żaden problem nawet byłam u prywatnego chirurga i gucio ... [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö, ┼╝e Oktavka te┼╝ dobrze si─Ö czuje i odpracowuje zaleg┼éo┼Ťci z M Oktavko, odezwij si─Ö


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin