Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna Wszystko o 104WDH-ek Warta
Tutaj mozemy dyskutowaŠ na temat naszej druzyny
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

f1ccd9f909c7cd0635eb7b319ae5dd36 [url]http://leggereavipocke

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Na│ogowiec



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 754
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 20:56, 10 Kwi 2014    Temat postu: f1ccd9f909c7cd0635eb7b319ae5dd36 [url]http://leggereavipocke

Geny mamy takie same jak twoje, jestesmy z tej samej krwi.
[link widoczny dla zalogowanych]
max godzine po wyjsciu od chirurga brac prochy przeciwbolowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Faktem jest jednak, ┼╝e w zesz┼é─ů niedziel─Ö czu┼éam, jak ma┼éy zeszed┼é mi g┼éowa ni┼╝ej, dwa dni bola┼éo mnie podbrzusze, teraz jest ju┼╝ lepiej, synek mniej si─Ö napina i tak nie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ewa Gawryluk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niezle ! [link widoczny dla zalogowanych] U Dominiki stalowskiej syn ma Hubert b.
Witam 5 dni przygotowania (bo tyle zamierzam) stosujac sie do zalece┼ä ┼╝ywno┼Ťciowych, za wyj─ůtkiem jedynie kefiru, a je┼Ť─ç do ko┼äca po 1000-1500 kcal... Witam , dzi┼Ť sko┼äczy┼éam 10 dzie┼ä. tylko jako┼Ť tak raz w tygodniu czy co┼Ť pozwalam sobie jak mam wielk─ů ochot─Ö ale to raczej na wyroby czekoladowe... hejka ja tez mam problem jak wy z bliznami. [link widoczny dla zalogowanych]
ze moja kolezanka we Florencji blisko centrum za 2 malenkie pokoiki placi 900 euro+oplaty,w Rzymie sadze,ze albo drozej lub na tym samym poziomie. Ja tez tak bardzo chcialam miec zdjecia aparat oczwywiscie zapkowalam to torby szkoda tylko ze zapomnialam o nim i w rezultacie natknelam sie na niego w ostatni dzien ufff i takim sposbem mam kilka zdjec manta_ma napewno uda Ci si─Ö zgubi─ç te 2 kg , To nie do┼╝o... Bo 85C i 70C to 2 zupe┼énie inne miski, 85C b─Ödzie o wiele wi─Öksza. A w przypadku bulimii powinno chyba si─Ö apetyt niwelowa─ç. ale sie usmialam!! Jak─ů firm─Ö polecacie, fajnie by┼éoby wskoczy─ç na Loreal, z tego co wiem to Loreal to te┼╝ Matrixy, kiedy┼Ť pracow─ů┼éem na nich (przez rok chodzi┼éem do szko┼éy fryzjerskiej, ale jak ju┼╝ kto┼Ť napisa┼é czy┼Ťciciel powierzchni to nie fryzjerstwo).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na forum s─ů wypowiedzi dotycz─ůce NIEPO┼╗─äDANEGO dzia┼éania LIDY i s─ů te┼╝ WYPOWIEDZI os├│b kt├│re ZAKO┼âCZY┼üY KURACJE-SCHUD┼üY i odstawi┼éy ju┼╝ tabletki uzyskuj─ůc po┼╝─ůdan─ů wag─Ö i nadal s─ů szczup┼ée- bez problem├│w zdrowotnych .My┼Ťl─Ö ,┼╝e zawsze znajd─ů si─Ö zdania ZA i PRZECIW bez wzgl─Ödu na RODZAJ DIETY.
[link widoczny dla zalogowanych]

Co zmieniłam?
[link widoczny dla zalogowanych]
Musze go wyplukac lub wydlubac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗ycze wszystkim powodzenia.
Rzeczy kt├│re w zasadzie nawet po roku wygl─ůdaj─ů jak nowe s─ů z firm (przynajmniej u mnie si─Ö to sprawdza) :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam tak jak wyzej

gdy trafilam do lekarza rodzinnego guz byl wielkosci 2,5cm 14 pazdziernika bylam na badaniach tydzien puzniej byly wyniki i zaraz mnie skierowali do szpitala ,zeby zrobic termin operaci, termin dostalam na 28.10.br.naszczescie juz jest po wszystkim i dobrze sie czuje. [link widoczny dla zalogowanych] czarno zielone.
jasne - co wcale nie oznacza, ┼╝e te panie, cho─ç tak liczne, maj─ů racj─Ö.. W brzuchu coprawda mi nie burczalo ale lodowka miala bardzo duze przyciaganie. Kicham ja ci drugi raz upsssssssss wszystko mokre,se mysle no ┼éadnie osiurana mam do babki jechac. nie mowie tu o wybielaniu ale naturalne jest dla mnie, ze jak usune osad to zab powinien powrocic do naturalnego kolorytu. glupi jestes!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
167 i 69 kg-uwierzcie to duzo Co zamierzacie po 7 dniach? nie bede wam przeszkadzac ;-DDD dlatego moze komus sie uda sciagnac jog─Ö nidra chocia┼╝ mo┼╝e nie koniecznie.... Pierwsze wydalanie nieczysto┼Ťci rozpoczyna si─Ö przez sk├│r─Ö, kt├│ra poci si─Ö cz─Ö┼Ťciej ni┼╝ zazwyczaj i przez jam─Ö ustn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

--->kesya ,mysl─Ö, ┼╝e je┼Ťli nie masz z czego chudn─ů─ç to nie schudniesz du┼╝o
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam.
nie trzymajcie tej farby na glowie tyle czasu bo najwyrazniej wam mozgi zzera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobila jej to zwykla krawcowo, i chyba dosc niedrogo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu przyspieszyli. [link widoczny dla zalogowanych] Czyli macie swój udział w moim chudnięciu
W sobot─Ö by┼éam przyjaci├│┼ék─ů, razem zakupy, grill, w poniedzia┼éek by┼éa rozprawa s─ůdowa i po pi─Ötnastej ju┼╝ by┼éy pod┼ée i niesprawiedliwe oskar┼╝enia skierowane w moj─ů stron─Ö. czy zabieg ten wykonuje si─Ö te┼╝ na wewn─Ötrznej stronie z─Öb├│w? pozdrawiam Bo samo zycie chyba nie jest drogie? Kamu┼Ť, oj nie wiem czy rozs─ůdnym by┼é tak szybki powr├│t do pracy... [link widoczny dla zalogowanych]
M├│wia ze to normalne,przeciez jest jeszcze dosc ┼Ťwie┼╝e.No mam nadzieje.Ja swojej niczym nie przemywam, nie smaruj─Ö,bo w┼éasciwie lekarz nic mi nie m├│wi┼é. Borykam si─Ö z tym problemem od ok 5 l zebra┼éem baga┼╝ do┼Ťwiatcze┼ä , ch─Ötnie si─Ö nimi podziele bo wiem co to b├│l i nie przespane noce. spoko dam rade. czy musze isc juz z jakas konkretna? Nie interesowa┼éo mnie to za bardzo, bo si─Ö w tym nie orientowa┼éam, ale jak przepisa┼é mi te leki to zacz─Ö┼éam szuka─ç po internecie informacji i w┼éa┼Ťnie z tego co czyta┼éam na forach to dziewczyny bior─ů bromergon codziennie. hehhe nie no teraz sie udalas nie ma sztuczek.. the flying pickeds-only you
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jedynie glownie chodzi mi o trwalos.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem w Only mozna znalesc cos lepszego...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(normalny miałam na 28 czerwca).
[link widoczny dla zalogowanych]
A swoj─ů drog─ů, my┼Ťlisz, ┼╝e kto┼Ť z kierownictwa ┼╗ywiec Trade zagl─ůda tu? obieca┼éam sobie ┼╝e wejd─Ö na wag─Ö dopiero po miesi─ůcu wi─Öc na razie sprawia mi rado┼Ť─ç taki szczeg├│┼é jak zapi─Öte spodnie i s┼éoneczko za oknami...
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc ja perwalam jeden dzien bylam tak zmeczona ze na smierc zapomnialam hehe i dziewczyny mi kazaly czaczac od nowa Ciebie nie mecza te cwiczenia mnie bola mniesnie uczucie rozrywania
I stało się.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]

JE┼ŤLI TAK TO JAK MAM ZACZONC???? [link widoczny dla zalogowanych] Ja poszuka┼éambym w┼Ťr├│d specjalist├│w , kt├│rzy specjalizuj─ů sie w zwi─ůzkach:
podczas ktorej pije sie soki i je warzywa, jest porownywalnie Eleganckie buty, torebka. Witam wszystkich. W┼éosy czesz─Ö po umyciu i pozostawiam aby mog┼éy same si─Ö skr─Öcic. po prostu tak sie boje ICH, ┼╝e nawet niejestem w stanie sama ich zabija─ç, kontakt przez kape─ç kt├│rym mozna waln─ů─ç (jej jak to brzmi jest tez przera┼╝aj─ůcy. [link widoczny dla zalogowanych]
jak teraz nie doleczylam to wynik wyjdzie negatywny, a o to chodzi zeby chyba sprawdzic czy jest wszystko ok po leczeniu nie? Ja jestem zawsze zachwycona, jednak┼╝e moja mama, jak tam byla (2-3x) to kompletna klapa. Gdzie wy ┼╝yjecie ? a jeszcze pare dni temu by┼éo tak ciep┼éo Czy nie wiecie moze czy ┼╝el utwardza si─Ö takze pod solarium - mam na my┼Ťli solarium takie do twarzy? Jakie buty do tego najlepiej zalozyc? pierwszy tydzie┼ä, a potem ju┼╝ z g├│rki sama wiesz, ja przerwa┼éam w 11 dniu , mog┼éabym spokojnie wytrzyma─ç jeszcze tydzie┼ä, tylko ┼╝eby nie ten nieprzyjemny zapach z buzi, m.in.
naruszanie ideałów i norm moralnych.
) dzi─Ökuj─Ö .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zaczynam si─Ö ju┼╝ zastanawia─ç co to b─Ödzie, je┼╝eli pojad─Ö na por├│d a nie b─Öd─ů mieli miejsc...Tyle z nas ma termin w okolicach tej samej daty, a co m├│wi─ç jeszcze o pozostalych mieszkankach samego Bia┼éegostoku.
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej po p┼éukaniu nie sp┼éukiwa─ç wod─ů, ale wtedy r─Öcznik sie farbuje.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o 104WDH-ek Warta Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin